FQ2454

Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60

1779038368113.jpeg
 
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Nou jaaa. Ik denk ik doe een moeilijke maar blijkbaar niet.
Het ging daar over een overgroeid paadje, geen bordjes, verwaarloosd, naar een fantastisch mooi plekje.
Maar in 1 keer geraden, knap hoor!
Ik sta in de Colombario del Monte Bisenzio aan het meer van Bolsena, idd vlak bij Capodimonte. Colombario betekent duiventil maar de nisjes waren bedoeld voor urnen.
Voor jou wederom de volgende.
 
Het ging daar over een overgroeid paadje, geen bordjes, verwaarloosd, ...

Als je daar recent was is misschien de reden dat Monte Bisenzio is afgesloten:
"Unfortunately, it is not currently open to visitors due to serious safety issues." (een pagina eerder op die website).

Marla
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan