Home » Materialen » Materiaal-nieuws » Nieuws-item

Gore-Tex start Global Marketing Campagne ter introductie van het nieuwe GORE-TEX INFINIUM

Gore-Tex start Global Marketing Campagne ter introductie van het nieuwe GORE-TEX INFINIUMW. L. Gore and Associates (Gore), het bedrijf dat met GORE-TEX materiaal de categorie modieuze technische buitensportkleding creƫerde, lanceert nu wereldwijd de campagne "Tested for Life." Hierin worden de nieuwe GORE-TEX INFINIUM producten gepresenteerd samen met de allerlaatste seizoensproducten uit de GORE-TEX GUARANTEED TO KEEP YOU DRY-collectie.

Al ruim vier decennia staat GORE-TEX bekend als de merknaam waarop men kan bouwen wanneer het op het ontwikkelen van nieuwe technologie aankomt op het gebied van ademende waterdichte bescherming tegen de regen. De nieuwe groep niet-waterdichte GORE-TEX INFINIUM™ producten is ontwikkeld op basis van deze kennis en wetenschap, aangevuld met een dosis veelzijdigheid en extra comfort ten behoeve van een actieve lifestyle op de momenten dat waterdichtheid niet noodzakelijk is.

Bedacht door het toonaangevende creatieve bedrijf AKQA en het mediacommunicatiebureau Dentsu Aegis Network, is "Tested for Life" gebouwd op innovatie door samenwerking waarbij het inspireren van de volgende generatie explorers in hun multifunctionele levensomgeving centraal staat. Om zowel influencers als consumenten te bereiken maakt de "Tested for Life" campagne gebruik van uiteenlopende componenten zoals buitenreclame, sociale media, digitaal, actief praktijkgebruik en samenwerking met brand-ambassadors en influencers. De wereldwijde GORE-TEX website, www.gore-tex.com, is door AKQA gerestyled en gereed gemaakt voor deze campagne.

WPP partner Geometry zal campagne gaan voeren in de winkels en via e-commerce met de focus op het communiceren van de voordelen van GORE-TEX producten, interactieve demonstraties en training in het adviseren van klanten.

Tijdens de Tested for Life Tryouts campagne zullen influencers zowel ademend-waterdichte GORE-TEX GUARANTEED TO KEEP YOU DRY producten testen als de nieuwe GORE-TEX INFINIUM™ producten, daarbij ondersteund door film en fotografie. Vervolgens zullen zij de resultaten delen via hun sociale kanalen.

"Onze nieuwe campagne richt zich op de essentie waar het bij de groep van producten en technieken die onder het GORE-TEX merk worden aangeboden om draait, en toont hoe ze getest en gebruikt worden in de bergen of in de stad, bij zowel regen als zonneschijn. Met de lancering van het nieuwe GORE-TEX INFINIUM™ label inspireren we de consument om producten uit beide GORE-TEX ranges te gebruiken onder uiteenlopende weersomstandigheden", aldus Achim Ewers zum Rode, Global Brand Leader, Gore.

AKQA Group Creative Director Jessica Brazen vult aan: "TESTED FOR LIFE is de perfecte manier om de merknaam GORE-TEX een nieuwe richting te geven, om daarover te sparren met ons gehoor en te laten zien hoe dit merk naadloos past bij waar hun leven of situatie om vraagt. Om onderdeel te mogen zijn geweest van het proces van herdefinitie van het merk GORE-TEX was zowel opwindend als uitdagend en ik kijk al uit naar de manier waarop we deze creatieve samenwerking in de toekomst kunnen blijven evolueren."

Volgens Luba Tolkachyov, COO Gravity, Member of the Dentsu Aegis Network, is "Samenwerking en vertrouwen de sleutel tot succes. Dit wordt niet alleen bevestigd door de loyaliteit aan de actieve lifestyle van GORE-TEX gebruikers maar ook door de uiteindelijke resultaten van deze wereldwijde campagne. Een campagne waarop we trots zijn om er deel van uit te kunnen maken en te mogen leiden."

Gore zorgde meer dan 40 jaar geleden voor een revolutie in de outdoor kleding industrie met z'n waterdichte ademende GORE-TEX membraan en blijft een toonaangevende vernieuwer op het gebied van outdoorkleding. Producten waarin Gore-materiaal zit verwerkt zorgen voor comfort en bescherming onder zowel uitdagende omstandigheden als in alledaagse situaties, zodat de dragers in staat worden gesteld om veilig en met vertrouwen te presteren en aldus een rijkere belevingswereld te ervaren. Van het maken van wandelingen in de stromende regen tot militaire operaties onder vuur, Gore's grondige kennis van zowel de noden van de gebruikers als van de industrie zorgt voor de ontwikkeling van producten met zinvolle gebruiksvoordelen.

Meer foto's bij dit nieuws-item

Klik op de onderstaande foto's om ze groter te zien...

Voor meer informatie: http://www.goretex.nl/

Andere recente nieuws-items met betrekking dezelfde productgroep:

Dit materiaal-nieuws kun je gratis opnemen op je eigen site, als je gebruik maak van de RSS-feed: RSS-feed.
Lees hier meer over de Hiking-site.nl RSS-feeds.

Het feit dat producten worden vermeld in de nieuws-items wil niet zeggen dat ze ook daardwerkelijk zijn uitgetest door de beheerder(s) van deze site. De informatie is in bijna alle gevallen beschikbaar gesteld door de fabrikant/importeur.

Reacties op deze pagina: