Service Bever
Als langjarig trouwe klant, heb ik doorgaans redelijke tot goede ervaringen bij Bever. Maar onlangs had ik in filiaal Hilversum bij eenzelfde case een iets mindere ervaring. Bracht mijn Suunto Core terug, na uitvoerige mailwisseling over het verbruiken van 1 batterij per 3 maanden, werd keurig in ontvangst genomen.
Ik vraag nog, krijg ik nou geen bonnetje o.i.d. zodat ik kan bewijzen dat ik een horloge van 300 euro hier heb ingeleverd, nee dat was niet nodig, dat deden ze nooit.
Enkele weken later wordt ik gebeld dat de Suunto terug is, ik kom in de winkel, ontstaat in het bijzijn van enkele andere klanten de discussie waarom ik de 'gele' bon niet heb meegenomen ? Ik was hoogst verbaasd, ik had er daarvoor bij dezelfde dame nog om gevraagd. Voelde me behoorlijk voor gek staan, met voor 1000en euro's aan aankopen bij Bever achter de rug. Ik moest mijn legitimatie laten zien, en bij het ontvangst nemen werd nogmaals gezegd ' volgende keer de gele bon meenemen hoor'. Ik ben sindsdien nog niet teruggeweest.
Vraag dus altijd om de gele bon, ook als de medewerker geen idee heeft waar het over gaat.
|