Laatste wijziging:

Hiking-site.nl is een site voor actieve buitensporters, wandelaars en hikers die op zoek zijn naar informatie over materiaal, routes, navigatie, EHBO, tips en tricks, avontuur, wandelen, outdoor en buitensporten. Nieuw op deze site?
Lees dan eerst eens rustig deze pagina met informatie over Hiking-site.nl!
[home] [linken naar Hiking-site.nl] [adverteren op Hiking-site.nl]

Ga terug   Hiking-site.nl prikbord > Discussie: boeken/films

Discussie: boeken/films Onlangs een goed/slecht buitensportboek gelezen of een mooie film gezien? Hier kun je van gedachten wisselen met andere buitensporters.

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 18 November 2005, 08:17
rgroen rgroen is offline
Member

Standaard Geocaching movie's

Hoi,

Er zijn hier vast wel mensen die met de GPS aan geocaching (www.geocaching.nl) doen. Ik vond gisteren een website van iemand uit Canada die zes verschillende filmpjes heeft gemaakt over geocaching. Leuk gemaakt als je nagaat dat hij dit in zijn eentje doet. De link naar de filmpjes: http://www.icenrye.com/newsite/index...d=39&Itemid=45

Ps. zijn er uberhaupt veel mensen hier die aan geocaching doen?
Oud 18 November 2005, 09:07
Rkoome's schermafbeelding
Rkoome Rkoome is offline
Administrator

Standaard RE: Geocaching movie's

Hallo dan,

Ik doe het af en toe hier in Spanje, maar dan echt alleen voor de fun. Dus zonder te loggen en wat dan ook. Gewoon ff kijken of ik 'm kan vinden en er dan wat bij achterlaten (meestal wat van de site). Ik doe dus niet mee met allerlei enge rankings enzo, dat haalt voor mij namelijk de lol er een beetje af.

Overigens deed vanochtend betreffende pagina er erg lang over om te laden, dus heb ik nog geen filmpje gezien :(

Raymond
Oud 18 November 2005, 09:12
rgroen rgroen is offline
Member

Morgen haal ik mij eindelijk een GPS. Zit er al een jaar over te piekeren maar de knoop is nu doorgehakt. Waarschijnlijk wordt het de Garmin GPSMap 60CS. Als je het doet moet je het meteen goed doen, of niet dan. Op die manier kan deze GPS nog jaren mee :-)

Als ik hem heb ga ik mij ook meer verdiepen in geocaching. Het lijkt mij wel leuk om hieraan mee te doen.
Oud 1 September 2006, 20:45
Redboost Redboost is offline
Junior Member

Een paar jaar geleden bijna iedere week wel gedaan met 'n maat van mij. tegenwoordig niet meer zo veel.. Vond het wel altijd leuk, vooral de wat complexere.. Moet je soms echt je hersens voor breken, terwijl je over 't algemeen toch lekker bezig bent in de natuur..
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten