Beste Toevallige voorbijganger en meedenkers,
Als het over budget gaat dan wil ik even mijn eigen ervaring delen. Heb het eens nagezocht in mijn oude bankafschriften. Vijftien jaar geleden een Wildebeast Mt Inyangani gekocht en die heeft niet alleen maar in de kast gelegen. Destijds voor 499 gulden gekocht.
Deze tent word niet meer gemaakt, maar is een tunneltent voor 2 a 3 personen. Voordeel vind ik de lengte. Je kunt altijd ook nog tassen kwijt aan het voeteneind. Twee ingangen. Symetrische tent. Ook veel binnenruimte door vrij rechte wanden.
Vergelijkbaar met wat nu van Perry Wildebeast te kopen is:
http://www.perrysport.nl/product/out...s-tt/zoek_yes/
Dit vergelijkbare model kost € 179 euro.
Na 15 jaar gebruik begint bij mij nu de coating aan de binnenzijde van het ripstopmateriaal te "verteren" vandaar dat ik me ook aan het rondkijken ben voor een nieuwe tent.
Mag een tent na 15 jaar regelmatig (totaal 150 tot 200 dagen, veel zon in Australie en de Balkan, wind en regen in Nederland en Ardennen)gebruik afgeschreven zijn? ik weet niet hoelang een tent doorgaans meegaat.
Ondergetekende is dus tevreden over Wildebeast (tech-trek) zowel prijs als kwaliteit, opzetgemak, binnenruimte en gewicht.
Groet,
Rob