Laatste wijziging:

Hiking-site.nl is een site voor actieve buitensporters, wandelaars en hikers die op zoek zijn naar informatie over materiaal, routes, navigatie, EHBO, tips en tricks, avontuur, wandelen, outdoor en buitensporten. Nieuw op deze site?
Lees dan eerst eens rustig deze pagina met informatie over Hiking-site.nl!
[home] [linken naar Hiking-site.nl] [adverteren op Hiking-site.nl]

Ga terug   Hiking-site.nl prikbord > Discussie: buitensportzaken

Discussie: buitensportzaken Uitstekende service? Onkundige verkoper? Hoge prijzen? Slechte garantievoorwaarden? Deel hier je mening over buitensportzaken.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25 June 2010, 23:02
pk pk is offline
Junior Member

Thumbs up bever zwerfsport den haag

Twee jaar geleden heb ik bij Bever in Den Haag, in de vestiging in de binnenstad, een buitensporthorloge gekocht. Een paar weken geleden bleef één van de knoppen vast zitten. En natuurlijk had ik de bon niet meer, alleen het doosje waarin het was geleverd, gelukkig wel met een sticker van Bever er onderop. Bever heeft het horloge in ontvangst genomen, opgestuurd naar de importeur of fabrikant en vandaag kreeg ik een nieuw exemplaar. prima service.

peter
Met citaat reageren
Oud 26 June 2010, 21:56
finse finse is offline
Member

Standaard Service Bever

Als langjarig trouwe klant, heb ik doorgaans redelijke tot goede ervaringen bij Bever. Maar onlangs had ik in filiaal Hilversum bij eenzelfde case een iets mindere ervaring. Bracht mijn Suunto Core terug, na uitvoerige mailwisseling over het verbruiken van 1 batterij per 3 maanden, werd keurig in ontvangst genomen.
Ik vraag nog, krijg ik nou geen bonnetje o.i.d. zodat ik kan bewijzen dat ik een horloge van 300 euro hier heb ingeleverd, nee dat was niet nodig, dat deden ze nooit.

Enkele weken later wordt ik gebeld dat de Suunto terug is, ik kom in de winkel, ontstaat in het bijzijn van enkele andere klanten de discussie waarom ik de 'gele' bon niet heb meegenomen ? Ik was hoogst verbaasd, ik had er daarvoor bij dezelfde dame nog om gevraagd. Voelde me behoorlijk voor gek staan, met voor 1000en euro's aan aankopen bij Bever achter de rug. Ik moest mijn legitimatie laten zien, en bij het ontvangst nemen werd nogmaals gezegd ' volgende keer de gele bon meenemen hoor'. Ik ben sindsdien nog niet teruggeweest.

Vraag dus altijd om de gele bon, ook als de medewerker geen idee heeft waar het over gaat.
Met citaat reageren
Oud 28 June 2010, 08:54
hyz hyz is offline
Senior Member

Standaard

Het is bekend dat service bij Bever volledig afhangt van de medewerker die je treft.

Ik hoop dat ze zelf dit soort discussies in de gaten houden en ervan leren.

grtz
Henk
Met citaat reageren
Oud 28 June 2010, 10:16
babelfish's schermafbeelding
babelfish babelfish is offline
Senior Member

Standaard

Idd ook in mijn geval heb ik regelmatig wissellende eravringen gehad, voornamelijk door wisselende houdingen van medewerkers die je treft. Maar eigenlijk wat mij het meeste dwars zit bij Bever is eigenlijk de teruggang in beschikbare assortiment. Uiteraard alles is te bestellen maar toch is het wel fijn om in de winkel het een en ander te kunnen uitproberen. Marketing- en commercieeltechnisch zal het best wel logisch zijn en ruimtes zijn uiteraard ook beperkt. Zeker bij zo'n grote vestiging als The Globe verwacht je gewoon dat ze meer uitpakken in spullenboel, wat daar ook iet echt gebeurd. Ik wordt er niet blijer van.

Van de andere kan moet ik ook weer zeggen dat ze wel altijd bereidt zijn zaken voor je te bestellen, mits je wel eerst zelf goed je huiswerk hebt gedaan. Anders gaat het gehaaid mis.

"klaar met tegeltjes hieronder, tijd om weer te wandelen"
Met citaat reageren
Oud 28 June 2010, 10:40
Rkoome's schermafbeelding
Rkoome Rkoome is offline
Administrator

Standaard

Finse,

Los van Bever een tip voor wat betreft Suunto: zij hebben een uitstekende service van zichzelf en bij aankoop zit er dan ook een service-kaartje bij. Via hun website kun je aanvragen dat ze (kosteloos!) je horloge oppikken en vaak heb je het dan binnen een week terug. Zelf inmiddels 2 keer gebruik gemaakt van die service hier in Spanje en dat ging perfect. Door het via de winkel te doen maak je het jezelf niet makkelijker, hoewel dat bij andere merken vaak wel zo is

Raymond
Oud 9 July 2010, 03:41
Rob Plas's schermafbeelding
Rob Plas Rob Plas is offline
Senior Member

Standaard

Ook hier de zelfde ervaring met rechtstreeks opsturen. Je kan via de site een compleet verzendformulier downloaden en uitprinten wat ophalen heel makkelijk maakt.
Het pakketje is hier thuis afgehaald en 10 dagen later weer afgeleverd.
Met citaat reageren
Oud 15 July 2010, 09:55
barke017's schermafbeelding
barke017 barke017 is offline
Junior Member

Standaard

Een (misschien oneigenlijke) weg, na wat gebrek aan hulp door de initiële leverancier, was direct contact met de importeur van Suunto:
http://www.hiking-site.nl/prikbord/s...ead.php?t=1923
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten