E.O.F.T 2007
Het was duidelijk waar Maarten en ik moesten zijn.
We volgden gewoon de verschillende merken GTX jassen en kwamen zo uit bij het Pakhuis De Zwijger in Amsterdam waar de eerste Nederlandse European Outdoor Film Tour (E.O.F.T) van start ging.
Nadat we ook nog 2 dames in Nordic Walking stijl voorbij hebben zien lopen, zijn we naar binnen gegaan en hebben ons een plekkie verovert.
Was niet echt moeilijk, we waren één van de eersten.
Ik moet zeggen, ik heb er van genoten.
Leuke korte en wat minder kortere films, doorspect met een dosis humor en adrenaline
Een Nederlands dansje bover op een berg na hun geslaagde eerst beklimming (beter dan dat dansje van die Duitser).
Wildwater kajakkers die als eendjes op de golven dansten en regelmatig door het toilet werden gespoeld (hun eigen woorden).
Een expeditie naar de Cartens Pyramide, wat enigzins was onderschat, met pasta maaltijden en geen pannetje bij zich om klaar te maken en waren dat nou V&D tentjes????
Een Noorse Skydiver die gezellig bezig was met een locale vriendin en nu vader is en de eerste BASAE jumper die een jump op Mars wil doen en wat voor één.
Maar al met al. prachtige beelden over bergen, beklimmingen en de meest SF skiafdaling door een Zwitser.
Ik wil niet te veel verklappen maar toch is het zekers een aanrader.
Bever Zwerfsport bedankt voor het ter beschikking stellen van de kaarten die ik gewonnen heb, tijdens een prijsvraag alhier.
D'Oude Vos.
(Zo, nu een Vosje).
|