In 2019 had ik een Montane Minimus Jacket gekocht voor aventure racen en trailruns. Vorig jaar is de jas op twee of drie plekken gaan delamieren en dat hoort niet. Een goed gemaakt jas gebruikt lijm die niet loslaat voor het delamineren. Daarom eerst contact gehad met Bergfreunde, maar die gaven uiteindelijk aan om zelf contact op te nemen met Montane omdat de jas niet meer binnen de wettelijke garantietermijn van Berfreunde zat.
Zo gezegd zo gedaan en twee keer een mail gekregen van Montane dat het druk is met garatieaanvragen, maar dat ze er wel hard aan werkten. Bij de derde mail gaf Montane aan dat ze nu zelf vonden dat het te lang duurde voordat ze konden antwoorden en dat dat niet pastte bij hun eigen eissen ten aanzien van hun garantieproces en dat ze me om die reden een nieuwe jas gingen toesturen zonder de garantieclaim verder te onderzoeken.
Vandochtend kwam de jas binnen.
Topservice bij Montane!
Eins
Zo gezegd zo gedaan en twee keer een mail gekregen van Montane dat het druk is met garatieaanvragen, maar dat ze er wel hard aan werkten. Bij de derde mail gaf Montane aan dat ze nu zelf vonden dat het te lang duurde voordat ze konden antwoorden en dat dat niet pastte bij hun eigen eissen ten aanzien van hun garantieproces en dat ze me om die reden een nieuwe jas gingen toesturen zonder de garantieclaim verder te onderzoeken.
Vandochtend kwam de jas binnen.
Topservice bij Montane!
Eins