lol met pakketpost


Heb wat meegemaakt

bij outdorado.nl besteld

slaapzak
bivakzak
handwarmers
waterdichte zak
handschoenen
regenhoes voor rugzak

Eerste keer ontvangen

waterdichte zaak verkeerde maat
regenhoes verkeerde maat
doosje handschoenen leeg

alles terug gestuurd, hoorde niks. Gebeld ja was ontvangen zouden goede spullen versturen. Hoorde weer niets. Gemaild ja zouden echt versturen. Die dag ook mail gehad dat alles verstuurd was en kreeg vandaag pakketje weer binnen:

waterdichte zak: juiste maat
regenhoes: verkeerde maat
handschoenen (jaja): doosje leeg

gebeld regenhoes mag ik houden, krijg vrijdag weer een pakketje

Ben benieuwd!!

Zal beoordeling maken als alles binnen is. Moet er wel bij zeggen dat ik steeds netjes en vriendelijk te woord wordt gestaan maar organisatorisch moeten ze nog wat leren...
 
Laatst bewerkt:
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Ja die heb ik goed ontvangen, moet wel zeggen dat ze me elke keer netjes vriendelijk te woord staan. Netjes excuses aanbieden en ik mag de kleine regenhoes houden als compensatie. Ga er wel weer bestellen want ze zijn wel super scherp geprijsd.
 
Goed geprijsd inderdaad.
Echter heb ik ook vaak dat er iets verkeerd is gegaan bij het bestellen via internet. Hoewel het soms ook wel van die dingen zijn die gewoon kunnen gebeuren. Zoals gebreken in een normaal super goed product. In een fysieke winkel controleer je altijd wel wat beter.
Verder bij outdorado altijd wel vriendelijk te woord gestaan.

Gemengde gevoelens dus.
 
Daarin tegen heb ik juist weer zeer goede ervaringen met Outdorado. Zeer goede prijzen en meteen contact opnemen als een bepaald product niet voorradig is en dan zelfs met een alternatief komen. Heb er nu meerdere keren besteld en ben er dus juist heel tevreden over en heb ik dus juist de ervaring dat ze het organisatorisch juist wel op orde hebben.
 
Heb er mijn slaapzak besteld (sawtooth).
Levering binnen 1 dag, goedkoop, in orde.
(Alleen de gebruikte supermarktdozen om spullen in te versturen staan zo onproffesioneel.)
 
Alles is inmiddels netjes ontvangen met excuses erbij.

Vanwege de zeer voordelige prijs ga ik er toch weer bestellen denk ik. Ze waren wel altijd netjes en behulpzaam en heb al mijn spullen uiteindelijk goed ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Nu hebben wij thuis dus ook ervaring opgedaan met Outdorado. We hadden een maand geleden een bestelling gedaan voor Leki stokken. Bij hun gekocht omdat ze goede prijzen hebben en mogelijkheid om te betalen med Paypal. Wij hebben geen Nederlandse bankrekening meer en dus geen Ideal en dan is het erg moeilijk om in Nederland iets online te bestellen. We zijn afhankelijk van visa of paypal. Paypal had melding geven dat het bedrag gereserveerd was en de winkel hoefde het alleen maar af te schrijven. Dat kreeg de winkel niet voor elkaar. Ze stelden voor de we de order zouden cancelen en opnieuw zouden plaatsen. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw een melding van paypal dat het geld door de winkel afgeschreven kon worden en weer zegt de winkel problemen te hebben. En vragen vervolgens hoe ze het voor ons kunnen oplossen. Wat ons betreft door het geld te innen en een paar stokken op te sturen. Maar dat lukte kennelijk niet. Na een maand besloten we toen maar ook de tweede order te cancelen en ergens anders stokken te kopen. Al met al veel gedoe. Zou het liggen aan dat paypal een paar procent van de koopsom wil hebben? Reken die er dan gewoon bij. Op deze manier mis je in elk geval een klant.

Linda
 
Lekker professioneel weer, hoe moeilijk kan het wezen??

Jaren geleden eens wat besteld bij een gelijknamige shop (outdoorshop ofzo), nooit iets mogen ontvangen, ook niet na meerdere keren bellen, prutsers.

De futurumshop.nl daarentegen is erg goed bezig, update mailtjes bij vertraging, mailtje dat het verzonden is, track & trace, bestelling controle op naam in de doos, etc ze doen het allemaal.
 
Zou het liggen aan dat paypal een paar procent van de koopsom wil hebben? Reken die er dan gewoon bij.

Dat mag dus niet van Paypal, staat in de gebruikersvoorwaarden. Je kan dus als webwinkel eigenaar geen extra kosten rekenen voor Paypal betalingen.Natuurlijk zou je alle prijzen kunnen verhogen om de Paypal kosten te dekken, maar dan betalen ook de niet-Paypal klanten dus extra.
Vrouwlief heeft een webwinkel, en dit was voor haar één van de twee belangrijkste redenen om niet met Paypal in zee te gaan...
(voor het geval mensen nieuwsgierig worden naar de andere reden: ontvangers van Paypal betalingen krijgen het geld gestort op een credit-card rekening, maar er is geen mogelijkheid om dat over te sluizen naar een "echte" betaalrekening. De enige mogelijk daarvoor is het geld op te nemen bij een geldautomaat met de betreffende creditcard en dan storten op eigen rekening....of veel uitgaven doen met die creditcard).

Ik mijd zelf websites met Paypal en betaal liever direct met credit card.
In aanvulling op JAO; inderdaad over futurumshop niets dan goeds. Ook bestellen bij Demmenie gaat tot nu toe altijd prima...

Groetzels,
Dennis
 
ontvangers van Paypal betalingen krijgen het geld gestort op een credit-card rekening, maar er is geen mogelijkheid om dat over te sluizen naar een "echte" betaalrekening.

Dat is me laatst toch echt heel makkelijk gelukt hoor :) Kreeg een vergoeding voor een reparatie onder garantie op Paypal gestort.

grtz
Henk
 
Het ging neem ik aan om een terugbetaling van een eerder gedane betaling? Dan kan het inderdaad. Maar als je geregistreerd staat als "merchant" kan je je paypal account niet automatisch koppelen aan een bankrekening (tenminste, tot een jaar geleden), alleen aan een credit card rekening. Betalingen worden dan dus op de creditcard rekening gestort.

Maar goed....we dwalen af :)

Groetjes,
Dennis
 
Nee, alleen vergoeding van reparatiekosten. Maar ik ben geen merchant, dus dat kan zomaar anders zijn.

Bij mij zit onder "mijn rekening" "opnemen" een link naar "overschrijven naar bankrekening" en dat gaat (bv) naar een vaste tegenrekening.

grtz
Henk
 
Hoewel off topic en niet hiking gerelateerd; toch interessant om te weten....!
Zal weer eens in de gebruikershandleiding van Paypal duiken...

Groetzels,
Dennis
 
" Wilde echt wat gaan kopen via deze site. Wel raar dat er op drie datums er reviews zijn geschreven...allemaal positief. (zie datums bij de huidige reviews). Doet mij twijfelen ook kijkende naar revieuws op andere sites."

Dit stond bij de recensies van outdorado (op deze site). Vraagje aan Raymond, ligt dit aan de site of zijn alle positieve reacties idd op 1 dag gepost? recensies die negatief waren vallen allemaal precies niet onder deze data. recensies die positief waren precies wel.
 
"Vraagje aan Raymond, ligt dit aan de site of zijn alle positieve reacties idd op 1 dag gepost? recensies die negatief waren vallen allemaal precies niet onder deze data. recensies die positief waren precies wel.

Dat is toeval. De meningen krijgen de datum mee waarop ze zijn 'goed gekeurd'. Soms blijven daarvoor inzendingen een paar dagen in de wacht staan en komen ze dan allemaal op dezelfde dag online.

Raymond
 
Ik heb al 2 maal bij outdorado besteld. 1 keer een backpack. Werd keurig op tijd en netjes bezorgd.
Vandaag in de winkel zelf geweest. Winkel is teleurstellend. Erg klein. Wat je ziet op de foto's op de site is ook wat er is. Meer ook niet.
Maar ik ging voor een jas en die kon ik wel mooi passen daar.
Die heb ik nu besteld. Wacht nu de bestelling af.

Tot nog toe ben ik tevreden over outdorado. Mooie prijzen
 
Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

Mijn mening draait ook bij.
Bij Outdorado een jas besteld.
Helaas bleek die niet meer leverbaar. Dus kwamen ze met een alternatief. Ik was tevreden met het alternatief en dus bestelde ik die.
Krijg ik een 4 dagen later een mail dat die ook niet meer leverbaar is.
Dus ze bieden me een niet leverbaar alternatief.

Jammer hoor. Ik krijgt nu mijn geld terug of een ander artikel met 10% korting.

Even goed erg jammer
Geld dus terug.

De service is op zich ok. Maar dit was niet handig. Ik zou er in de toekomst wel weer heen gaan. Dit was slecht 1 ervaring
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):


banner 468x60
Bovenaan