[INGEZONDEN] ‘The Open Mountain’ campagne van Helly Hansen toont de voordelen en kracht van het outdoor leven: Mountain Madness


Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60

Rkoome

Administrator
Forumleiding
Al meer dan 140 jaar wordt Helly Hansen vertrouwd door professionals om prestatiegerichte uitrusting te creëren. Met behulp van de wereldwijde campagne The Open Mountain, en als platform om mensen te inspireren de kracht van de natuur te ervaren, legt de Lente/Zomer campagne voor 2024 de focus op Mountain Madness. Mountain Madness is een in de Verenigde Staten gevestigd gidsenbedrijf dat al 40 jaar actief is en is opgericht door twee van Amerika’s meest erkende bergbeklimmers. In Helly Hansen’s eerste internationale campagne om berggidsen in de schijnwerpers te zetten, onderzoekt The Open Mountain hoe verrijkend het kan zijn om tijd in de natuur door te brengen en wat het betekent om een outdoor professional te zijn, die deze ervaringen tot een realiteit maakt.


In deze korte film laat Helly Hansen Mountain Madness-gids Sean McNally en twee cliënten zien terwijl ze een klim ondernemen in het North Cascade-gebergte, in de staat Washington. Tijdens hun reis zien we dat ze niet alleen hun doel halen om de top te bereiken, maar ook dieper liggend succes ervaren, dankzij het doorbrengen van waardevolle tijd in de bergen. “Iedereen heeft een andere reden om de top te willen bereiken,” legt McNally uit. “Maar vaak zijn het de momenten daartussen die je het meest bijblijven - de tijd die je met mensen doorbrengt, de vriendschappen, de ervaringen, het delen van kennis - voordat je veilig de top haalt.”

Op een gelijkwaardig niveau ervaren de professionals de waarde en beloning terwijl ze anderen leren om in leven te blijven en zich levendig te voelen in de natuur. “Ik geniet er echt van om mensen te zien groeien tijdens een tocht,” legt McNally uit. “Het is geweldig om zowel de worstelingen als de hoogtepunten te zien, en hen te helpen bereiken waar ze eigenlijk al toe in staat zijn. Ik zou het voor niets anders ter wereld willen ruilen.”

Om de campagne verder te ondersteunen is Helly Hansen verheugd om de terugkeer van Open Mountain Month aan te kondigen - een initiatief met als doel mensen te inspireren en te stimuleren om naar buiten te gaan. In juni 2024 roept het merk voor de derde opeenvolgende keer Open Mountain Month uit voor zowel doorgewinterde natuurliefhebbers als nieuwkomers, met als doel alle mensen aan te moedigen de kracht van tijd doorbrengen in de natuur te ontdekken.

Helly Hansen Mountain Madness.jpg

Het aantal deelnemers aan zowel fysieke bijeenkomsten als online platforms is snel en aanzienlijk gegroeid sinds de eerste lancering in juni 2023. Door het faciliteren van verbindingen tussen outdoor enthousiastelingen en doorgewinterde professionals wereldwijd, door middel van een verscheidenheid aan wereldwijde en regionale activiteiten, educatieve middelen en inspirerende content, in aanvulling op een evenement zoekfunctie op onze website, is dit momentum ingesteld op voortdurende uitbreiding.

“De Open Mountain-campagne is een goede representatie van de essentie van Helly Hansen”, aldus Joumana Løvstad, Chief Marketing Officer. “Mensen helpen in leven te blijven en zich levendig te voelen terwijl ze actief genieten van het buitenleven is ons doel, dat op een authentieke manier wordt gedeeld met de bergprofessionals met wie we samenwerken. Deze boodschap komt mooi naar voren in deze korte film en we zijn enthousiast om anderen te inspireren, zowel via deze campagne als via Open Mountain Month.”

Het Mountain Madness team gaat gekleed in de functionele Odin collectie van Helly Hansen. Uitgerust met de Odin 9 Worlds Infinity Shell Jacket en Pants, zijn ze goed beschermd tegen de uitdagende omstandigheden op de berg. Het waterdichte en ademende LIFA INFINITY™-membraan is ontworpen om langdurige waterafstotende prestaties te bieden zonder het gebruik van chemicaliën. De jas en broek zijn uitgerust met LIFA INFINITY PRO™, een technologie die langdurige waterafstotende bescherming biedt die nooit opnieuw hoeft te worden geïmpregneerd. Helly Hansen tipt ook de Odin Muninn 2.0 Shell Pants als een waterafstotende outdoorbroek die het ruige leven op de berg goed aan kan. De comfortabele vierwegstretch in deze broek biedt maximale bewegingsvrijheid om het avontuur aan te gaan.

1716489676936.png


CREDITS CAMPAGNE
Production Company: Field Productions
Director: Even Sigstad
Producer: Filip Christensen
Post Production Company: Field Productions
Editors: Even Sigstad, Henrik Pedersen
Grade: Viktor Mauren
Music Composer: J Sigsworth
Sound design: Espen Album Syversen
Creative Directors: Sam Haynes & John Gibson
Creatives: Chaz Mather & Lucy Jones / Flora German & Shivani Patel
Head of Strategy: Asad Shaykh
Senior Strategist: Sara Barqawi
Managing Partner: Mark Rees-Weeden
Business Director: Sophie Osaer
Account Director: Rachel Jeffery / Anna Deane
Account Manager: Hugo Soer
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan