Hexatrail deel 1 ervaring?

Registreer en meld je aan om geen Google-advertenties te zien op het prikbord!
banner 468x60

Heeft iemand van jullie al ervaring met het eerste deel van de Hexatrail? Een lange afstand wandeling door heel Frankrijk (start Vogezen, einde Pyreneen) waar je op delen van het pad ook wild mag kamperen.

Ik ben benieuwd voor hoeveel dagen je eten/water moet meenemen maximaal op het eerste deel. Ik kan het natuurlijk ook zelf even uitzoeken met de app. Maar leuk als iemand al ervaring heeft.

Marijn
 
Deel 1 is volgens mij gewoon de GR5, alleen de start vanaf Wissembourg is een aanlooproute naar de GR5 door de noordelijke Vogezen.
 
banner 468x60
Beleef jij plezier aan Hiking-site.nl?
Overweeg dan een (eventueel maandelijkse) vrijwillige donatie te doen via onderstaande knop:


Steun Hiking-site.nl door aankopen te doen via de volgende links (een kleine commissie op aankopen zijn de verdiensten):

banner 468x60
Terug
Bovenaan